Kd - Katalogen

hejj,, idag blev dt skolan började som vanligt med
mentorsträff, sen muusik,matte, sen tog vi kort för Kd-Katalogen,
känner på mig att dt inte blev bra ahha,, men iaf sen så blev
lunch, hade rast i ungefäär nästan 2 timmar grymt dryyg ;), så
vi sat bara o vänta tills idrotten skulle börja ,, o då kmr han fotografen
med sin kamra o ska ta småkort som man har innan klassfotot i Kd-katalogen,
så skulle han ta kort på  Madde,Felicia o Miig hah men då springer Felle iväg så
då blev dt bara ja o madde kvar,, uusch hoppas verkligen inte att han tar med
den bildeen.. fyyfaan :), aja idrotten gick väl bra förutom att man får damp
på en speciell kille i vår klass, idioot säger jag bara!! ;), men iaf sen blev dt No
och hem , sen vid typ kvart i 9 såå gick man ut te Tuana,Pontus o Rasmus typ
gick runt o snacka o nu sitter man häär ;)

Igåår orkade ja inte blogga nånting för att jag var såå enormt sur
när jag kom hem ifrån dansen, såå jag skrev inget för jag ville inte
skriva något som jag sen kanske skulle åångra, :p,
Amen iaf nu ska ja väl sätta på nån film elr nååt puuss!! ♥♥



 aas gammal biild ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback