pluggar So:n

sitter häär o har typ massor av papper med svar och en bok med frågor, läst igenom allt flera gånger. Har oxå skrivit alla frågor på Datan såå det ska bli lättare att plugga aahah! , men ändå är man långt ifrån att fatta. Visst vissa grejer sitter redan i huvudet, men allt annat vill inte fastna i mitt huvud. Men jag fåår väl fortsätta plugga tills jag kan det jag ska kunna , och om 10 min börjar ju Idol iigen o det får man inte missa,sen blire nog att forsätta plugga lite ,annars blire mer imorrn. Sen blire Duschen eftersom mitt hår är elektriskt nu ahah jävlar ;), Imorgon är det Elevensval i skolan, vi får alltså bestämma själva vad vi vill och behöver jobba med,så det bliir noog bra. Kommer nog ett inlägg till sen troor jag;)♥



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback