plugg,plugg och åter plugg

Hejjsan, bloggade ingeet mer igår eftersom jag var såå jävla slut
efter spinningen igåår, fan va jobbiigt det var hahah ;O, oxå hade dom
nåå 70-talstema , håll på o garva ihjäl mig åt tränarna som hade klätt
ut siig
o guud såå störda ;), ahha fast dt blev ju roligare att trääna iaf,
men hade varit bättre om dom kanske skulle ha bättre musik, hahah
inte direkt såå insatt i 70-talsmusik lix hahah :),,menmen dt var väl kuul.
efter dt blev dt hem duscha o grejs som ja sa att ja skulle gööra ;), sen
så dampade man med Emma o Erika vet inte riktigt vad dt blev med oss
hahah (A), men iaf sen blev dt fiillm o sooova;)
Idag såå har ja inte hunnit gjort så mkt, har bara fiixat mig o ätit, o nu
ska jag faktiskt börja plugga, eftersom ja inte har nåt annat att göra så
tycker jag att dt är lika bra :D



 ååh hatar uutväxt asså :S

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback