precis kommit hem från stan;)

precis kommit hem från stan, var ju tjejkvääll på stan :), såå då drog ja o madde dit efter dansen ,ahha det enda vi gjorde va att springa runt o knöö på massa folk,men kunde ju inte göra direkt så mkt haha :), en härlig kväll med en massa skratt kan jag sääga;), skämde ut mig totalt på Lindex men mer om det får ni inte vetta hahah!, sen vid halv 8 sitter vi på bussen på väg heem . hahah efter vi gått av bussen sääger jag att man verkligen skämde ut sig totalt. Men det var faktiskt mest kul;), somsakt ja är ju rena klumpen att man inte orka lyfta fötterna över trottoarkanten, men som sakkt man va enormt trött i benen.. hahahah såå man bara snubblar på kanten o ramlar , ;) , såån är jag !, o jävlar vad vii garva fyfan, som sakt härlig kväll med en härliig Person! :D♥ puusspåer nu ska ja duscha en snabbis sen blire iidol ! :)


gammal bild!;p

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback