damp, haha!! :)

hääjsaan !!:D
skolan som vanligt gick ganska fort förutom att bilden alltid ska gå så dryg o att vi som sakt har världens kärring på bilden som jag nämt ett par gånger, skulle fråga efter ett papper med faakta om picasso ahha men då får hon damp ,, guud !! :) aja men iaf efter skolan blev dt iaf hem byta om o dra sig mot dansen,
föörst hade vi streetdance gick väl sådär hade house idag o är skiit dålig på den stilen så dt gick lite dryyg faktiskt ;) efter dt så väntade vi på nästa o då blev dt ragga, asså dt är bara såå grymt kuul att dansa det så dt fiinns inte:O ! :) sen såå skulle ja o madde ta bussen hem, men somsakt när man skulle skicka en smsbiljett på mobilen eftersom hade inga pengar på mitt busskort oxåå får ja inget sms tbx:O skickade 2 gånger men ingenting tbx,o sen testade vi på maddes oxå men nää dt kmr inget.... o då fick man damp ringde mamma o hon hämtade oss;), o nu fick jag precis smsbiljetten o snacka omatt ja har damp dt kostar ju pengar lix oxå fick ja tbx 4 st smsbiljetter såå mamma ska ringa o klaga imorrn så dt inte ska kosta nåt eftersom dt blev feeel !!! o jag börjar blii sjuuk,, värsta ont i halsen o skiit:(, faan aja men nu ska ja faktiskt snart sööva såå pöösspåer!!:D♥



bjuuder på en riktigt gammal bild sen vintras? tror ja men iaf:)
har inte tagit några nya biilder så dt får bli en gammal som ja sa haha:d

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback