faan


bild tagen från google.

gått och väntat på att en klänning ska komma in i rätt storlek

nelly i flera veckor nu. och idag när jag såg att den hade kommit in
i just xs så messar ja mamma om det o lalala eftersom de ska antagligen
bli en skolavslutningklänning som hon o delvis pappa ska betala(a).
Men somsakt o nu när ja kollade igen så var ju just den storleken
borta igen
, o gissa om ja får damp ;o faaan....
irriterad jag bliir... o det är ju inte speciellt långt kvar te skolavslutningen nu
kanske runt 43 dagar kvar ungefär. Och det vore ju bra om ja fick
beställa hem den klänningen o testa om den blir bra. hahah jaja
nu fick ni höra lite om mitt damp men så kan det vara.. hahah ååååh!!!
hatar sånt häär hahahah fyyfan! ;D jag fåår väl leta vidare .... om ja pallar -.-
hatar leta klänningar veeerkligen ;p


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback