yeeman

tjenatjeena!

just nu snackar jag med fiiliip på msn. o blää va tråk ja har juust nu.
Men fiinns ju inte så värst mkt att göra nu eller huur. Imorgon kmr
kusinerna hiit
o ska då fira mej eftersom ja fyllt år får väl pengar dåå =)

hehe igåår var en mkt trevlig daag böörjade i skolan när jag fick reda på
att jag koommit in på Samhälle på sundstagymnasiet och att ja även kom
in på mina två andra vaal, o då blev man ju göör glaa;D ihihiih, fan läskigt
va tiden går fort :s snart står vi där på skolavslutningen i kyrkan o säger
hejdå till alla klasskamrater sheeit det är fan helt sjukt ;s
Jaja sen var alla helt cp på idrotten så man gick runt o skratta åt alla.
Sen droog ja o madde ju te staaan o kollade på härliga färjestad,
seedan soolade vi , drog hem, fiixade lite saker drog ut med Andreas
kom hem typ 23:40. det var vääl det om igår iaf:D pööössan


suuddiig bild yeeah i know.



Video:rna blev fan åt fel hål, hha sry pallar inte ändra dom nu :D



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback