2 dagar :o

ärligt talat, så vill jag bara att det ska bli måndag.
Vill faktiskt börja skolan dels för att dt ska bli så spännande o gå
på en ny skola,ny klass o ja allt är nytt. Även fast jag är så jäkla nervös
så jag vet inte vad jag ska göra, så vill ja börja. Är ändå så drygt att sitta
hemma o bara vänta på det hahah om ni fattar :)
Men idag drog ja te bergvik med mamma, o vafan hitta inga skor elr någonting,
förutom en tröja. Så det blir in till stan imorgon istället vid 10.
Och får hoppas att man hittar dt man vill ha .
Hämtade ut ett par svarta jeans som var beställt från ginatricot för 199 kr.
Sen har ja inte gjort så mycket, regnar ju o dreet.
dåligt väder hela tiden nu tycker jag, uuusch.

bjuder på en gammal/suddig bild.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback