första skoldagen

Första skoldagen avklarad, häärligt.
Kände ingen i min nya klass men dt kanske är bääst så ändå.
Så får ja lära känna dom annars får ja väl byta klass om det inte blir bra.
hahaha. Men jag tror dt ordnar sig.
Iallfall skolan var bara dryg lekte ''lekar'' för att lära känna varann,fick
massa papper. Sen gjorde vi inte så mkt mer. Åt mat o grejs men uusch
det var inte gott hahaha.
Måste ta reda på när bussen går imorgon ooxå, den kmr säkert vara proppfull.
Börjar kl.9:00 imöörra o slutar 16:00, men det blir inget jobb än iaf :)
Dom första dagarna är introdagar. Skulle egentligen tagit bild på vad jag hade
på mig idag, men glömde bort det sry. men orkar faktiskt inte blogga nu puss!

gammal bild, you know :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback