-Fredag.

ojojoj vilken dag. Helt slut. Började med att man vaknade runt 8:10 (tidigt!!?) , börja fixa sig o grejs o drog till stan så jag var framme vid 10, träffade Malin o sprang runt i affärer o shoppa. Fick faktiskt med mig en hel del haha, trodde jag inte. Men det är ju bra. Sen mötte man upp tuana i stan, gick o mötte 2 tjejor , hängde osv,osv,osv. Orkar inte ta det som hände haha allt krångla iallafall menmen hahahha. Aja slutade med att jag kom hem typ 19.00 eller ngt sånt senare kanske det var, inte ätit ett piss. Så tog ngt o åt direkt hahah, mums! Var social i skype med några, sen blev det ut med Adam,Simon,Rasmus oxå var Sanna med en stund, najsnajs. Kom iallafall hem för en halvtimme sen eller ngt, snälla grabbar som följer mig ända te dörren. haha. Nyår imorrn ,häärligt !!!
fräna killar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback