- fredag imorrn, wihoo!

Imorrn är det fredag, känns ovärt att dra till skolan för en kvart, ska ha muntligt nationellt prov i engelska som endast håller på en kvart. Sen slutar jag, hahah ovärt typ :D Men gött, tar helgen tidigt. göttgött.. Men iallafall en vecka kvar till Jullov , guud va skönt. Ska bli gött att få ta en paus från skolan, det behövs. Iallafall håller på att testa en ny grej till håret på höövve. Försöker få lite längre hår, eftersom jag klippte av en bit sist jag klippte mig. Läst på massa andra bloggar att det ska funka, så varför inte testa? Man har alltså Ricinolja i håret i 20-30 min, 3 gånger i veckan i en månad. Också ska håret växa ungefär 5 cm, istället för 1 cm. Egentligen är Ricionolja till något helt annat. Men eftersom det har funkat för andra så tänkte jag ge det en chans ! Kommer förstås en före/efterbild om en månad, så får vi se om det har hänt ngt :D ''hoppas'' Finns att köpa på Apoteket.
.
Här får ni några som har testat Ricinoljan:

// bilderna är ifrån google.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback