- haha omg, vimsig?

En helt sjuk grej hände mig nyss, o fyfan kändes så jäkla haha ja vet inte :o Haha ska försöka berätta nu, oxå får vi se om ni fattar det jag säger hahaha.
.
- Jo Jag vaknade kvart över 8, med att jag trodde jag hade sovit över klockan o skulle till skolan. Hade fortfarande kläderna från gårdagen och sminket från gårdagen + att jag låg på täcket och tv:n var på. Reste mig fort o förstod att jag bara hade 45 min på mig att göra mig iordning. Sen kommer brormin in och säger '' jag trodde jag försov mig till skolan'', jag bara aa men titta på mig då, ofta jag somnade såhär igår... ;s Sen satte jag på plattången drog till toan för att tvätta bort det ''gamla'' sminket. Sen gick jag in till simon o frågade:När kom pappa hem igår? haha han kollar på mig som om jag vore skit störd. Och jag frågar samma sak igen,igen. Sen han bara Men emelie kolla på klockan, han har inte kommit hem än, det är fortfarande tisdag.... Och jag kollade på klockan den var halv 8.. jag svarade : vaa, neejj ?. Sen orkade han väl inte svara mer eftersom jag var lite störd hahaha. Drog in till rummet kollade på digitalklockan 19:30. HAhah och jag brister ut i världens skratt, för tydligen hade jag bara sovit typ 2,5 timme,, o inte hela natten. HAHAHHAHA, fatta vad sjukt?! jag trodde verkligen, helt seriöst, 100% på att det var skola. Nästan så att det var läskigt ;o hahahah vet inte om ni fattade riktigt men iallafall hehehe!
heheh jag vet jag är lite sådär ''speciell''

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback