- ny vecka.

Måndag idag, ny vecka uusch jobbigt. Men nu är måndagen snart avklarad:)
Ska nog snart ta o plugga lite matte, men det kan ju typ ta sig i rööven,
för ja kan inte. Kanske därför jag ska plugga?
Så imorrn drar jag på extra matten efter skolan.
Intressant att veta va? haha förstod det :)
Jag blev godkänd i Samhällsprovet,oouf,
taaack för det :o Det var ganska många som fick göra omprov, jag lider med er...
Nej men ska typ duscha nu o sen blire plugg. puss!
.
Föresten:
Det snöa idag, äntligen !
Gillar inte snö direkt men vafan det är december det ska snöa :)
Så det var härligt, även om det säkert kommer vara borta från marken imorrn.
Har vi tur så snöar det igen. Myysigt med snö + att det lyser upp det mörka.

Kommentarer
emilia

snö är så mysigt :')



Blogg: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/
2011-12-06 @ 17:21:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback