- tagga för jullovet !

Sitter just nu med oljan i håret, uusch fettaste oljan ,verkligen ! Men iallafall Igår drog man ut med la familia och käkade på en restaurang, nice. Tog taxi hem och sen drog jag o erika ut med en massa polare, skojj skojj. Var hemma runt halv 1, hur trött som helst men satte på en film o sedan somnade jag.
.
Idag:
Har jag tagit mig en sväng till bergvik och köpt julklappar till pappa och sen kollat på när brorsan spelade innebandy match. Efter det drog man hem te mamma o packa , drog sedan till pappsen, Och nu sitter jag här ! :D Behöver plugga samhäll eftersom tydligen så ska vi ha ngn muntlig sak imorrn... poor me. Jag är förövrigt gör trött o skulle redan nu kunna tänka mig att sova, men niix... Sista veckan i skolan nu då, sedan äre äntligen lov !
.
brist på bilder

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback