Dag 11 - Mina syskon


 
Min lillebror heter Simon och är nu 13 år som blir 14 iår ;)
ja vad finns det att säga förutom att han är min lillebror,
liite suur ibland är han väl, men alltid kul att reta honom hehe.
Sen har jag En halvbror som heter christopher tror han är 19 år?
Vi har samma pappa men inte samma mamma somsakt. ingen bild
på honom tyvärr.

 
Sen så har vi mina två låtsas systrar. Emma&Erika Jansson som är tvillingar.
Dom är 13 år, deras pappa bor alltså tillsammans med min mamma.
Och så har det varit i 8-9 år kanske ?;) Så dom känns som mina riktiga systrar.
Dom är som mina bästa vänner typ, allt ja säger till dom vet ja att dom inte säger
till någon annan. Gör massa av skojiga saker tillsammans ♥


ooxå har ja en låtsas bror , som är då bror te Emma&Erika ;)
Han heter då Jesper Jansson, 14 år som blir 15 i april. Lite kuuul
att tjafsa med honom också ibland xD Han är iallafall helt besatt
utav innebandy hahaha.
ps hade typ ingen bild på honom så det fick bli denna:D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback