proov imorrn, kmr ja klara det? :O;O

dansen idag gick väl bra haha tyyp :), seeennn ja har kommit hem
har jag duuschat,ätit skrivit klart en uppsatts sen inte så mkt mer;)
ska gå i genom So-frågorna en gång till, sen blire och kolla lite på
dom frågorna som inte riktigt har fastnat i höövvet ään. Sen sooova!♥
Imorgon är det freedag, ååh äntligen! Till helgen ska ja byta rum hos
pappa oouf äntligen säger jag bara! Sen på söndag kanske det blir
att vara med Viktor vi får väl se vad vi hittar på om det inte blir han
så får ja se vad ja hittar på, men kmr nog på ngn skojjiiigt!=)
jaja o föresten så har jag nu köpt Clup Nordic biljett från Hawshin som säljer,
så om någon annan vill ha biljett så köp utav henne vettja! :)

hmm sommarjobb? ska antagligen sommarjobba i år,men
vart och vad ja ska göra vet jag inte ään. Pappa snacka något
om att han kunde fixa ett sommarjobb där man säljer jordgubbar,
låter ju inte alls så jobbiigt ju. hha pinsamt bara att stå o sälja
jordgubbar utanför en affär. Menmen får väl se. hmm...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback