blää

känner mig bara allmänt sur just nu, hmm på vad?
det pallar jag inte ta... Men iallafall jag vaknade upp
typ vid 12, sen dess har jag bara drygat med att fiixa
mig nu har ja klääderna kvar sen är jag klar:)
Fåår se omjag fiixar ngn som följer med ut en stund
senaare, annars så får ja väl hitta på ngt annat !
Igåår satt jag med Jesper typ i 2 timmar o lekte
bara allmänt störda framför datorn o tog fram världens
sämsta muusik o digggaa det ! liite kuuul faktiskt ahah!

Gammal bild, hmm ett år sen?

Kommentarer
Anonym

TjenisPenis (:

Jag har problem, kika gärna in i min blogg och läs inlägget "hjälp!" och säg gärna din åsikt!

Det går också bra att svara på mina "dagens fråga" om man känner för det ;)

Du har en jättefin blogg!

Ha en underbar lördag / Natalie



Blogg: http://hnv.blogg.se/
2011-01-29 @ 14:35:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback