Dag 1 - om mig


 
        Emelie Maria Solsten !

Jag är en 15-årig tjej , som blir 16 den 8 april, lääängtar!
Då blire förhoppningvis paartyy, det gillas. Men iallafall
jag är en rätt så blyg tjej mot dom ja inte käänner, men
beter mig värsta galet med dom som står mig väldigt nära.
Så lär känna mig om du vill träffa den galna Emelie !:)
Btw ahah den som madde är van vid ! :D♥

Jag bor i karlstad , mina föräldrar har separerat för länge sedan
näär jag var en litet barn. Så drf bor jag varannan vecka hos
mamma i en villa o varannan vecka hos pappa i en lägenhet.
Vilket är inga problem alls. :) Iallafall så ska jag snart få byta
rum hos pappa vilket kmr bli göör bra,, behöver mer space.

Går på Frödingskolan på kronopraken.
skolan är helt okej, det har väl varit lite upp o ner där. Men
det är ju så det bliir elr hur?. Betygen kunde iallafall vara ngt
bäättre. En termin kvar sen ska man Börja på gymnasiet vilket
är jätte spännande men samtidigt så är man göör nervöös.
Ingen jag vet av mina kompisar ska in på samma linje så då är
ja ju lite nervös för att gå dit första dagen sjäälv:S menmen
ett tag kvar till det iallafall.

Jag har låångt blond hår, egentligen så har jag brunt hår men
somsakt så trivs ja inte riktigt i det. Känns inte som mig, men
tillslut nångång i framtiden så färgar man nog det te brunt ändå.
Men inte ään på ett tag !:) Jag är en rätt så kort tjej som jag har
fått höra x antal gånger av miina friends o btw min lillebror, och
jag erkänner han har växt ikapp mig ahhaha!, Jag är nog 159 cm ;)

Där fiick ni lite info om miig :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback