Dag 2 - Min bästa vän

  
  
En utav mina bästa vänner är Madelene Fjällström, drf
att hon förstår mig o vi har precis samma humor, men ändå är
vi så olika varandra:) Vi har alltid hållit ihop no mater what.
Vi lärde väl känna varandra när vi gick hos dagmamma vid 3 år ålder
men då kände vi inte varann så väl men vi var ju vänner:), utan våran
vänskap växte från vi gick i 4:ran o sen uppåt. Sen dess har vi alltid
hållit ihop och gjort allt tillsammans. Hon betyder fett mkt för mig,
vi stöttar alltid varandra när den ena mår dåligt o sånt man gör för
en vän. Vi är inte lika mkt längre men det kmr ändå alltid att vara vi.
Enormt många minnen men den här tjejen.
Iallafall så är hon 15 år hon blir 16 den 4 augusti, bruunt hår, o längre
än mej (a) & mktmkt fiin är hoon !



ahaha omg vilket år var detta:s xD

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback