:D


har precis försökt att tryckt i mig lite mat men var inte direkt
så väärst hungrig om jag ska vara äärlig, hahah!
Var ner till mamsen en stund förut o sedan gick vi ut på en
långpromenad med hundarna och pratade ganska mycket, härligt.
det aldrig fel att snacka med sin mamma. heheh=)

imorgon ska jag nóg o hälsa på farmor&farfar en stund sedan
får vi se vad jag ska hitta på, funderar på att ta en 20 minutare
i solariumet oxå skuuulle vara såå jäkla gött !! men vi får väl se.
Ska iallafall försöka att somna i tid idag, somnar alltid runt 4... så drygt.
skulle va gött o somna vid 2 hahah , men vi får väl se :D

kollade på en bra film förut som ja måste tipsa om.
En mer modern film utav skönheten och odjuret, otecknat då.
Där en kille som har världens självförtroende och som bara går på utseende,
förvandlas då tonåringen till ett monster för att sedan hitta den sanna kärleken .

Riktigt bra film !:D Beastly heter den!




Hooot or what!!!! ♥♥♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback