Gårdagen

ska berätta lite vad som häände igår, eftersom jag glömde blogga på kvällen.
Men jag färgade håret på Erika, mer mörkbrunt. Blev riktigt snyyyggt :D
Sedan fick man blåsa o platta hennes hår. Sen blev dt duschen för mig,fixa sig
sen dra ner till välsviken(tågstationen) med Erika på moppen och träffade
där Björn och Pontus. Blev att köra runt lite idag med. Drog oss in mot stan o
körde lite där o sedan mot kroppkärr o var där ett tag sen kom även en
annan tjej dit Emelie hete hon :D efter ett tag så drog vi oss hemåt,
glodde film med emma o erika o sedan vare godnatt heheh :D

Nu har jag precis kommit hem te pappsen, får se om man hittar på ngt idag:d

väldigt gammal bild, var ifrån när jag var brunett, förra året ! :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback