jaahallå

tjenatjena! :D

härligt humör just nu för tillfället, inte ofta dt inte nu för tiden ahah .....
jaja whatever. Lyssnar på höög musik i hörlurarna tänkte se film men nää
pallar inte,,, tar o läser sen ist vettja.
Var ute o gick en långpromenad med hundarna ungefär 4,5 km , härligt.
Ska även dra upp o gå samma runda imorgon igen på förmiddagen med
musik i öronen, så jäävla härligt :D

Men självklart när jag är ute o går med hundarna så äre ngt äckel I think
(vad annars) som åker i en bil förbi då som ska tuuta te mig, irriiterande yes.
Sedan äre ngn annan som kmr fram o bara jag kan låna en av hundarna,
du har ju två,ahah vad kostar dom?, ja bara eeh ahahah hejdå !..(:
vafan lix, låt mig få gå ifred. hahha.

Imorgon ska jag oxå på en kurs, så jag kan börja få övningsköra bil. hehehe.
lyckat, naaajj :D kmr köra sönder allt, akta er!
Kursen börjar 17.30 tror jag? kanske minns fel . Mycket text nu kände jag xD
men vafan bloggar ju knappt längre ju :)

besatt utav denna gamla sång igen :o






haha älska sims elr, vacker familj ja har, pappan död ooxå

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback