Igår var dagen hemsk:/


förlåt för att jag har bloggat dåligt dom senaste 3 dagarna, men man har ju
varit med klassen det mesta dels och igår sa vi hejdå till alla 9:or och våran
klass 9:a
. Kan säga att jag börja grina i kyrkan innan det ens hade börjat.
och det blev ju inte direkt bättre sen.
Vissa har man lix gått med i samma klass sen lågstadiet o andra har man gått
med i många år o lärt känna dom. Men nu var det dags att säga hejdå och ta
ett steg upp i livet
. Gått ur grundskolan och nu börjar livet och de flesta går
skilda vägar. Hemskt, tvungen att krama folk om o om igen ville verkligen inte
 säga hejdå... Oxå tänker man ju på balen hur jääkla kul man hade o sen 2 dagar
efter är det skolavslutning. Vet inte riktigt vad jag ska skriva på nåt sätt äre ju så
jääkla kul attman har gjort sitt i grundskolan o ska börja en helt ny klass o sen
äre ju ledsamt att lämna klassen man då gick i.
Kan inte säga annat än att:
 JAG KOMMER SAKNA ALLA I KLASSen 9A o ni är bäst!
hade alltid kul på lektionerna när killarna cpar sig,sjunger,dansar o
bara är allmänt störda;D
Jag hoppas att våran klass kan träffas nångång o hitta på ngt..
jaja nog om det!:D

kände att det blev lite mycket teext,sry for that.
men efter skolavslutningen blev det resturang med familj
 o om kvällen skriver jag senare :)

sähär såg man ut:
ahah joo ser ledsen ut....















 Koommer sakna er!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback