lalallala snart skolavslutning!=)


som sakt Simon Danielsson vann Big Brother, som jag trodde.
Han blev bara lite irriterande i början av den här veckan typ enlig mig,
men han är ju som sakt alltid ärlig o bryr sig om allt o alla i huset.
Så jag menar det är ju bra :) men han kunde bjudit  liite mer på
sig sjäälv =) Peter på andraplats och Martin på Tredjeplats :) aja iaf...
Idaag drar jag till pappsen senare . Bliir gött dt =)
kan berätta hur veckan kmr se ut:

Tisdag: Friluftsdag med skolan,
Då ska vi ut med klassen o tydligen skulle vi vara ombytta har ingen
som helt anning om vad vi ska gööra :)

Onsdag: Då är vi i skolan, rensar skåp o sånt tror jag.
och på kväällen äre nog baal ? :) Ärligt talat så har vi inte
fått reda på ngnting från våra mentorer, dryyyga.se

Torsdag: 6,7,8:or springer junispringet och vi 9:or ska
äta middag med lärarna.

Fredag: Skooolaaaavsluutning!!!

hahah hoppas att jag skrev rätt nu, haahha! =)
jajaska börja packa nu lite grejor ja ska ha med te
pappa så slipper jag göra det sen , puuuss! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback