regn,regn o åter regn.


Nu regnar dt igen ute dåå.. såå typiskt svensk sommar .. fyyfan!-.-
Har ju i stortsätt regnat ända sen skolavslutningen,vad är dt då ;s
Hoppas inte att dt regnar på Midsommar för då är ju fan allt förstört haha..
herre... aja hann sola en liten stund förut. Och nu väntar man på att pappa
ska komma o häämta mig o brormin , för nu äre ju pappavecka ;)
Länge sen jag åkte moppe nu ;o  men ärligt ja kan inte åka när dt regnar.
ahahah o + att ja måste vilja dra nånstans för att ja ska åka, hahah ah ni fattar.

Hoppas jag slipper att göra syntest igen, för ska ju börja övningsköra bil och
då måste man ta syntest . O ja gjorde dt förra året för moppe körkortet o då
klarade jag mig precis. o min syn har säkert försämrats o då måste ja ha
linser elr glasögon när jag köör bil, oooorka ;o
o eftersom dt bara var förra året jag gjorde syntestet så ska vi ringa o fråga
om jag behöver göra om det.
ahhaha fan vad jag kmr garva när ja ska köra första gången..... ;o


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback