haha mkt text, =)

tänkte berätta lite om min helg nu, eftersom jag inte bloggat ngt.

Fredags: Hade musikprov gick suuper bra, men failade sönder på
so-provet
har aldrig varit så dålig på ett so-prov (oförberett)stavning?.
och där kan jag vara totalt ärlig o säga att jag nåde nog inte ens G....
not good. Men vad ska man göra. Kan inte hjälpa att inte ja inte kmr
ihåg allt. Och kan man inte svaret på frågorna så svarar man ju självklart
inte o det var det ja gjorde.... fan då... suur man bliiir. vill inte ha tbx det!
Jaja iaf sen blev det heem =), senare på kväällen drog man ut med
en massa fööölk, ytterst treevliigt. Blev mest snaack o chill :D

Lördags: Vaknade upp, drog te F&S o tränade med Emma o Mamma.
jobbigt men gött. iaf plattade Emmas hår, o sedan drog jag o
Erika till Stan för att soola solarium:) måste bli lite brun fan.

Söndags: Blev det Daans, 4 dans gånger kvar sen uppvisning:o sheeit hahah!
Blev iaf hem slappa kollade på världens äckligaste film.
Kmr här nedan. En man som ska sätta ihop 3 människor, helt sjuuk man.
uuuuussch. Sen gjorde man inte så mkt mer. Kollade på Big brother och taack
att Katarina äääntligen åkte uut.
Äre ngn mer än jag som börjar störa sig på gurkan som fan? ;o sheeit.!





Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

Hej ska vi följa varandra på bloglovin ?<3



Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
2011-05-10 @ 15:40:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback