jaag vill dansa igeen!

ingen aning om vilken dans ja ska börja te höösten, haha har ju tid
att fundera på det men ääändå :) Reggeaton elr vad det heter verkade vara
riiktigt kul även street (som ja går) och house är grymt roliiigt!
hmm ... :) dt törliga är att dt börjar te höösten så dt är ju ett tag kvar.

menmen vaknade imörse vid halv 12 åkte te solariumet o solade 20 min :)
seedan åkte man ner till min farbrors stuga o grillade där med slääkten,
ytterst treevligt. (Y) meen det blåste rättt så mycket.
Håller nu på o bränner ut filmerna som ja har i datan till ngr DVD-cdskivor
för har fan ingen plats kvar på datan fuuullt. Så jag har bränt ut cirka. 17 filmer
så läänge. O fler skare bli !! :D Kollar också på Big brother o jag loovar
att peter o sara kommer åka ut, men vill inte att peter ska ut faktiskt ! :D
Sen ska jag duuscha, haa dt bra puuuss!!! :D




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback