- kanel/vanilj bullar står på listan.

Är just nu med systrarna o vi håller på o göra bullar, muuums ! Drog till stan imorse med Erika och jag köpte ett par nya jeans från Vila . hahah gjorde ett test igår om ja skulle klara av att inte logga in på Facebook på hela kvällen o gissa vad? hahah jag klarade det ! :) Kände mig duktigt (a) nejrå, men man loggar ju in på det konstant. Haha ska försöka dra ner på det lite nu (a) Men iallafall egentligen borde jag nog plugga lite, men nää inte nu . Vi hööres puss!



Kommentarer
jelllyyy

HEJ BUSFRÖ!

kör på en veckans blogg , tävlingen avslutas på söndag, GÅ MED och du har chansen att vinna en et länking!! :)



Blogg: http://kellyt.devote.se
2011-11-03 @ 11:23:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback