- maybe this is fate, who knows?

Skoolan idag gick rätt så fort, var hur härligt som helst med en låång sovmorgon. Blir samma imorgon börjar 12:30 och slutar 13:30, kan det bli bättre?! nääj ! fan livet äger :D Tror jag ärligt ska sluta äta godis , '' oonej'' men det är faktiskt inte lika gott längre. Får se hur länge jag klarar mig, (kanske kan köra på godis only on helgen) ska försöka köra på det till Jul iallafall :D En månad ungefär. Det är ju fan bara En månad kvar till Julafton idag, åååh , häärligt ! Får köpa Julklappar utav mitt Studiebidrag som jag får snart. Fick även ett Kort idag i brevlådan, man får typ rabatt på massa saker tex om man bara drar kortet i ngn affär eller om man beställer saker genom internet, hur bra ?! göör bra! ÅÅÅÅH hittade goosiigaste störstaste skönaste mössan idag , heheh så jäävla skön. Men blir nog dock mobbad om ja har på mig den men I don't care för guud vad skön det var !
Do not forget that you live your own life, with your own rules.

Kommentarer
Kelly

snygging <3



Blogg: http://kellyt.devote.se
2011-11-24 @ 22:10:58
Svar te kelly:D

sv: duja kelly ! <3



Blogg: http://emeliesolsten.blogg.se/
2011-11-24 @ 22:52:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback