- plugg på plugg..

Försöker plugga , men det går inte framåt. Har ju Samhällsprovet imorgon om Statsskick, eftersom jag inte gjorde det för typ 2 veckor sen då jag var hemma o sjuk. Haha gillar inte samhäll... Hade omprovet i Spanska idag, tror det gick rätt så bra faktiskt :) förutom en grej när man ska skriva antingen bien elr bueno/a lär mig aldrig det, men ja gissade iaf :) Har ju Nationelltprov i Engelska imorrn igen, fast nu är det lyssna sak... ahaha jag är göör dålig på det. Eller jag är dålig på engelska överhuvudtaget :) Jaja nu ska jag inte klaga. Drog o träna förut efter skolan.
.
Det blev:
30 min - Jogging/spring - löpbandet

20 min - powerwalk uppförsbacke - löpbandet

15 min - Crosstrainern

....

Men nu ska jag ta mig en dusch innan jag fortsätter att plugga, puss! ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback