- halloween?

Sitter o funderar över vad man ska dra på sig för kläder på Halloween, hmmm svårt detta. Får väl hoppas att man kommer på något, annars blire töörligt. Bara det att jag har inte en enda aning om vad jag har tänkt mig. heheh det blir nog bra. Blev ingen träning idag, känner att jag inte oorkar riktigt. Fick dåligt resultat på matteprovet haahha skräll. ;s Jäävla spanska omprov skit imorrn, jag orkar inte... behöver inte göra om hela provet som tur är. Men är rädd för att det ska gå dåligare än föörra gången... o dt vore ju inte så bra. Vill bara få det gjort så jag kan slaappa sen (a) aja jag får väl ta o plugga snart. Hahah jag gillar verkligen inte att plugga.
weell I will miss my blond hair.

Kommentarer
kkelly

aaw gosig bild, du är bäst gos ! <3



Blogg: http://kellyt.devote.se
2011-10-25 @ 18:40:04
emilia

ska du gå på sånhär "bus eller godis" eller va de heter ;)



Blogg: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/
2011-10-25 @ 18:43:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback