- Maybe we reached the mountain peak and there's no more left to climb....

lalalala lyssnar just nu på musik. O kelly ville att jag skulle blogga så då gör jag väl det då =) Inte för jag vet vad jag ska skriiva men ändå. Kanske blir att leka häär på krp imorrn med Kelly o company men vi får väl se hur det blir. Och på lördag ut o kääka på en resturang för att fira att Storebrorsan Christopher som har blivit 21 år . O kanske en movienight med tjejoorna... Käkade på DOnken idag på rasten ,hihih standard ! såå jävla gött asså. Nu ringer väl snart Adam på skype så får väl va lite social. Imorgon äre skolkort eheh ,fan ja kommer bli cp! blir jag alltid ahhah!
Men nu ska jag kääka mat, pööss!
.
ooouuf !! skulle gärna ha ngt utav det här!
o lyyssnar på denna lååten.

Kommentarer
kelly

ååhh godiiing!!

du äger , mc äger, standard, we liiiike!! <3



2011-10-13 @ 23:06:22
Svar te kelly:D

haha allt ääger kelly !! <3



Blogg: http://emeliesolsten.blogg.se/
2011-10-14 @ 10:48:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback