- Don't judge me before you know me.

ajj, mensvärk på höög nivå häär, så sjukt hur ont jag får varje
gång.... Tur så fick jag värsta värken på sista lektionen så när den
var sluut drog man hem o ''knarkade'' tabletter efter en timme av
gnällande så lugnade det ner sig och jag soov, heheh men nu äre tillbaka.
Skulle egentligen tränat idag men det går ju inte med mensvärk, så
det blir nog imorgon.
.
Men iallafall slapp muntligtprov idag men då måste jag göra det imorgon ist.
Hade hellre gjort det idag så hade det varit gjort nu.
Men iallafall engelskan var inställd så drog till staan med kelly,drog runt där
och sedan kääka vi mat på mcdonalds, muums , heheh fetton (a)
Tillbaka till skolan för lite matte,elevhälsa.
Men nu orkar ja inte blogga puuss



Kommentarer
kellyyy

åh DONKEN is tha place 2 be ju!

ÄLSKAR'T! fetton föralltid , hihi hoppas värken går över sötnos! :* <3



Blogg: http://kellyt.devote.se
2011-09-13 @ 22:09:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback