härlig kväll, med härligt folk!

Tackar för denna härliga kväll med härliga tjejor!

Var ju på tjejkvällen i stan idag, och det var hur najs som helst.
Hihihi träffade en massa folk här o där. Det var ooxå chipsregn, gissa
hur måånga jag fiick?! fångade faktiskt 5 st påsar, stolt hahah!
o sen så fick vi 2 te hahah, så hare gött här i sängen med 7 påsar med chips !
Fick även mitt studiebidrag idag 1050 kr , göött. Men för första gången så köpte
jag inget på stan . Ska försöka spara liite, men ngt ska ja nog köpa.
Kanske drar in en stund te stan imorgon, har ju studiedag imörra fan va gött!
o dt här blev stilen för kvällen.
drogade tjejor ♥
vi fixade oss en Limo ! hahhaha noot!

Kommentarer
Kelly

nejnejnje på bilden!

dör fyfan va ful jag ärrrrrr

bara för du är babbeee!



Blogg: http://kellyt.devote.se
2011-09-29 @ 23:29:51
Emelie :D

svar te kelly : vad snackaru om ? ;o du är inte ett dugg ful sötnos!



Blogg: http://emeliesolsten.blogg.se/
2011-09-29 @ 23:34:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback