Español.

tjaba!
Sitter på spanska lektionen och slutar väl snart, hade ett oförberett muntligt prov, gick faktiskt helt okej för att vara spanska haha! Hade ju utvecklingsamtal igår och det kom ju inte direkt som en chock att man har F-varning i Natur. Bra där osv..osv... ahhaha nejrå men det fixar sig, får se till att göra ett omprov o klara det bara, så går det nog! Får väl hoppas på det bästa, det törliga är ju att jag har valt naturkunskap i 2:an oxå, why,why?? fan gjorde jag det för! haha men vet ju inte direkt vad jag vill bli så blev ju nästan tvungen att ta det. Men nu är jag jävligt hungrig för jag hann inte käka frukost, så ska sitta o drömma om mat nu, tjarå!♥
bildbrist, sorry! ehhehe

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback