Let's go!

Ska snart iväg till f&s och träna, osmart som jag är käkade jag ngt för typ 5 min sen, smart? som om du inte kommer få håll nu emelie! hahah ååå kommer inte gå och träna, men jag gör det ett försök. Från och med igår ska jag börja träna så ofta jag kan, helst varje dag. (hur många gånger har ja inte sagt det?, men nu är det fan allvar) Känner mig såå otränad och har så dålig kondis så jag måste. Dels för att jag mår så dåligt när jag vet att jag inte har tränat. Det enda svåra med det här, är ju att ta sig dit. Även om man är för trött eller att man inte orkar, skyller ifrån sig på något annat man ska göra osv osv. Men egentligen är det ju bara att ta sig dit, och man mår ju superbra efter man har tränat. Det gör iallafall jag. Men nu ska jag byta om, hör av mig senare!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback