- tankar


Sömnlösa nätter, tankar som snurrar runt i huvudet. Bilden på dig, killen, drömkillen man så gärna en dag vill lyckas hitta. En person som man älskar och som älskar en tillbaka. Har aldrig riktigt varit kär i en person, har nog bara varit lite småkär, och känner att man kanske hade kunnat falla rätt ordentligt för en person, men det har tyvärr inte funkat. Jag vill hitta kärleken som jag tror många andra också vill. Jag är nog även lite rädd för kärleken skulle jag tro, är inte den personen som tar första steget utan håller mig mest tillbaka. Jag vill ha någon man kan krypa upp mot, en person man kan vara sig själv med, en som älskar en trots ens brister, en person som gärna visar upp en för sina kompisar och inte skäms. Listan kan göras så lång och jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta, men jag tror ni förstår.
Hört flera gånger att kärleken kommer att komma när man minst anar det.
Men frågan är då hur lång tid ska det ta, hur länge ska man behöva vänta?
2 veckor, 4 månader, 1 år ?

Kommentarer
.

kunde funkat

Svar: man vet aldrig
Emelie Solsten



2012-12-18 @ 23:59:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback