åååhå!

 
Nu blev jag riktigt irriterad, suttit och försökt klippa ihop en video i 2 timmar, skulle precis spara hela filmen och då kommer det självklart upp en ruta där det typ stod: Ett fel uppstod och llalala har slutat fungera och sidan kommer stängas ner. ÅÅÅÅ TACK VAD KUL ATT DU SA DET PRECIS INNAN jag skulle spara filmen :(
Såå sorry får se om ni får den imorgon,  beror på om jag har tid att göra om skiten, annars blir det till veckan. fan, händer mig hela tiden, haha jaja... ska inte vara sur. 
 
Juste skulle berätta om fredagen också, blev partaj hemma oss Annica för att fira Felicia som har fyllt 17 år, väldigt trevlig kväll med trevliga människor, så får tacka för att jag fick komma, grymt kul! :) Men nu är jag faktiskt trött och ska nog till Arvika och kolla på innebandy match imorgon så ska kanske sova nu, godnatt!
Puss på er gossisar!
Btw så kommer antagligen svaren på frågestunden imorgon eller till veckan.
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback