Har tråk ;)

 

SENASTE:

Dryck: fanta

Telefonsamtalet: mamma

SMS: malin

Sång du lyssnade på: I won't give up - Jason Mraz

 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: nejjruu

Har någon varit otrogen mot dig: vad vet jag, kanske?

Varit kär: maybe

Förlorat någon speciell person: jajamen!

Varit deprimerad: Yes

 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Rosa
Blå
svart/vit

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: jjaapp

Fått ditt hjärta krossat: njaa, eller jo typ

Skrattat så att du har börjat gråta: haha oja!

Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja det har jag nog

Insett vilka som är dina äkta vänner: Japp

Kysst en kompis: haha yees

 

BLANDAT:

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3 kanske.

Har du några husdjur?: Yes

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Helt seriöst, så kommer jag inte ihåg.

Vilken tid vaknade du idag: halv 9, försov mig .. ahhaha börjar bli en vana.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Läste.. -.-

Någonting som du längtar till: körkort och studenten!

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ?? nej..

Vad gör dig irriterad: När folk tar en förgivet.

 

OM DIG:

Vad är ditt namn: Emelie Solsten

Singel/upptagen: Singel

Gymnasie: Sundsta, samhällsvetenskap inriktning media.

Hårfärg: Typ brunt

Långt eller kort: Långt

Längd: Ungefär 1.60

Piercings: öron, navel

Tattoos: Vill ha!

 

DIN FÖRSTA:

Piercing: öron

Tatueringen: Ingen än

Bästa vän: Har många.

Alkohol du drack: Don't remember

JUST NU:

Är du på väg att: plöögga

Lyssnar du på: Beneath your beautiful - Labrinth feat Emeli Sande

Väntar du på: ett liv

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja klart jag vill.

Vill du gifta dig: Inget jag direkt har planerat haha.

Karriär :Vettafan, tar det som det kommer.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon

Kramar eller pussar: Båda.

Kortare eller längre: Längre

Yngre eller äldre: Spelar ingen roll

Romantisk eller spontan: Båda

Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage

Tatueringar eller piercingar: tatueringar

Känslig eller inte: Både och, inte för känslig dock.

Ragg eller förhållande: Förhållande!

 

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Jajamensan

Gjort något sjukt spontant: japp

Haft sex: yes

Krossat någons hjärta: kan jag säkert ha gjort...

Har någon krossat ditt hjärta: jaapp

Har du blivit arresterad: hahah ah förra veckan! så jävla kriminell hahaha -.-

Dissat någon: jaaao

Gillat din killkompis (mer än som vän): det vet jag inte!

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: oftast iallafall...

Kärlek vid första ögonkastet: Njaaa.

Tomten: Jaa, vad då finns han inte eller? :s

Att kyssas på första dejten: Det beror på situationen och vem det är med.

 

SVARA ÄRLIGT:

Varit otrogen: Nej, och skulle aldrig kunna vara det heller.

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Klart 

Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj & vännerna


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback