Heldag med pappi!

 
Umgåtts med min kära pappa idag, hjälpte han fixa lite julklappar, till mig då,självklart haha! Sedan tog jag en sväng själv och köpte klart julklapparna jag hade kvar. Blev en del till mig med, men måste ju ha något som man kan ha på sig på julafton. Så nu är det fixat! Inte lång kvar nu, kommer ihåg när man var liten då man verkligen såg fram mot julafton, en del finns nog att kvar i mig haha ;)

Nu sitter jag i min säng med datorn på knäna och Grinchen på tvn!
Grinchen ser jag verkligen varje år precis vid jul, haha självklart att de ska visa den på tvn.
Så grymt fula hahaha, men man får en julkänsla av filmen :*
Men nu ska jag gå och kolla om pappa är klar med maten, döör juuu! 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback