Nyår planerad!

 
 
Nu är planerna inför nyår äntligen planerat, känns bra. Blev faktiskt rätt taggad för imorgon faktiskt.
Firar in det nya året 2013 med ett bra tjejgäng och förhoppningsvis blir det en grym kväll.
 
Men iallafall har fixat med mitt rum hos pappa i typ 3 timmar nu. Fått rummet ommålat till vit under helgen(y), istället för tapeten med rosa blommar, me not likey. Men nu är det fixat. Bytte även ut min gamla sletna säng, som faktiskt såg ut som en liten barnsäng ha-ha, till en större säng på 1,20. Känner att jag kommer sova gott inatt.Ska även snart ta en väldigt lång dusch så man blir fräsch till imorgon, t.ex. använda hårinpackning och ansiktsmask. Skönt! Kommer känna mig som en ny människa sen, haha nejdå, skööjja :*
 
Ååå juste när jag satt och rensa mina grejer i rummet så dyker det självklart upp en massa grejer som man har gjort, skrivit och fått när man var liten. Asså fyfan bara där fastnade jag typ en timme och satt bara och läste igenom allt. Kärleksbrev, teckningar, korkade historer om t.ex. Oscar som fick en cykel. Han blev sur för att den var ful. Han sa det till sina föräldrar. Och då fick Oscar en ny fin cykel. Haha såå gulligt ändå.!!
Saknar det där alltså. Alla de vännerna man hade när man gick på lågstadiet, helt ärligt så har jag inte alls många kvar därifrån som jag fortfarande pratar med idag, helt sjukt hur fort tiden har gått.
Vissa grejer kan man nästan minnas som om det var igår. 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback