Svar på frågestunden!

 
 
Beskriv dig själv med tre ord.
 - Gud vad svårt.. men ärlig, positiv och glad! 

Har du pojkvän?
Nej tyvärr...

Vad är ditt bästa minne från 2012 såhär långt?
- Måste varit en kväll i sommras med underbaraste vännerna, grill,bad och en massa mys! 

Favoritfilm?
Tröttnar aldrig på Pirates of the Caribbean filmerna, (jacksparrow!(a))
 
Har du tappat oskulden? kan du berätta om den gången/vem det var med, om det är hemligt så berätta vilken relation ni har nu/då. 
- Yes, det jag kan säga är att vi var vänner då och vi är även vänner nu!

Om du måste välja en person att bilda familj med nu i den här åldern, vem? du måste känna personen.  
- Gryyymt svårt fråga, vet faktiskt inte, så kan nog tyvärr inte svara på den, hahah förlåt emma!
 
Är du ytlig?
- Nja inte direkt.

Brukar du festa på helger?
- Händer ibland, men inte alls ofta...
 
vem låg du med senast?
Det vill du gärna veta va!

Vad får dig att falla för en kille?
- Det som får mig att falla för en kille måste vara hans charm och hans sätt att kolla på en, självförtroendet också men det ska inte gå till en överdrift, leéndet, skrattet, kyssarna på halsen, jaa osvosv, listan kan göras väldigt lång.
 
Vilken svordom använder du mest? 
- FAAAAN

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? 
Skulle köpa mig en resa till ett varmt land.

Har du/eller tänker du skaffa någon tatuering?
- Har ingen, men tänker skaffa en, när och vad vet jag inte än :)
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback