Tisdag!

Trött tjej som bloggar. 
Skolan gick som vanligt, fick tillbaka svenska inlämningen som man förövrigt var så grymt onöjd med när man skulle lämna in det i lärarens fack. Men det visade sig vara fel, tydligen så dök det upp ett B på mina papper och läraren sa en massa positivt. Haha chocken blev stor, för en tjej som heter Emelie Solsten, är det inte ofta man får se betyget B dyka upp. Speciellt inte när jag trodde att jag högst skulle få ett D på uppgiften.
Men tackar och bockar för det :)
 
Men iallafall så blev det att möta upp Erika på stan för att sedan ta bussen till F&S för ett styrkepass.
Otroligt skönt att träna igen. Drygt 2 veckor sen senast, ska försöka komma gång igen!
Julcupen (nattfotbollen) är ikväll på Sundsta, hade planerat att gå, men blir nog inte av, eftersom jag har en bok som jag behöver läsa 200 sidor i, och prov imorgon.
Så det kanske inte är en sån bra idé att vara uppe hela natten ;)
Får antagligen gå nästa gång! 


 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback