- grym dag o snart helg.

Har haft en grym dag i skolan, inte ofta man har det inte. Allmänt störd med Kelly som vanligt, min babe det! Känner att morgondagen kommer att ääga också. Börjar 11 slutar typ efter 14, sen äre ju lov, härligt,härligt :D Planerna är iallafall att dra ut o käka med Kelly och sen drar vi oss mot bion, o då blire This means war som har premiär imorrn . Verkar vara en grym film iallafall, så vi får väl se. Just nu sover alla här hemma o jag känner mig forever alone ! Så kan det vara, lägger mig förövrigt aldrig i tid såå... jaa... Ska dra o tvätta bort sminket o grejs o göra mig redo för sängen, godnatt godingar :* ♥
........
amen gööllig tjej... eller inte, haha bild från sommaren 2011. blondin o grejer.
ååå vad jag vill ha sommar nu!♥♥♥

Kommentarer
Kelly

ååh min gosiiis <3 så fiiin!!



Blogg: http://kellyt.devote.se
2012-02-24 @ 17:24:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback