- inte alls taggad :o

Otroligt trött Emelie här.. åååh måste börja med att lägga mig i tid. Blir ju alltid runt 4-5-6 ngn gång.... Oxå fall min långa spegel rakt ner i golvet 07.15. TAACK MILOU! hahaha klant hund.... Spegeln gick nog i flera tusen bitar kan jag ju säga. Hann att sätta mig upp i sängen innan det sa PANG och hade sedan glasbitar i hela rummet + i sängen, blev typ fml. Där rök min nya spegel.... aja såäre iallafall. Har iallafall precis tagit en lång dusch. Ikväll blire utgång med Tuana,Simon,Pontus och Isabella, om det var dom? ingen koll faktiskt... Blir ju Cue Club. Egentligen inte så inne på att dra dit men, har köpt biljett o grejs så får väl ge det en chans då. Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig... har inga kläder hahahhaha. Nejrå men det kommer ju bli dövarmt där borta... ååh inte taggad för 5öre ens.. herre. Får hoppas att man blir det sen då... 
Video från när Cue Club var här förra gången. Men då var jag inte med ...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback