- Onsdag

Somsakt så har jag varit på ''lan'' hela natten med Sanna,Simon,Adam,Rasmus och Carl. Fast vi kollade nog mest på Skräckfilmer. Najs det med. Möte iallafall Sanna halv 9 vid konsum, drog in där o köpte lite grejer till kvällen. Drog sedan till Simons place. Vi satte typ på en film direkt hos Simon. Sen fick jag testa lite CS haha, ojojoj. Lyckat? nja vettefan :D Fast fick ju möta Sanna på spelet o vi båda kunde ju inte spela så det blev ju rättvist iallafall :). Sen satte sig jag o Sanna på Chatroulette.com o hade det lite skojj. HAha hittade en brasiliansk strippare, det som var så sjukt var att han var grymt snygg ! Sen blev det typ bara film o spel resten av natten. Framåt 07.00 började det bli lite drygt o ja började bli trött. Så bestämde mig för att dra hem. Blev att slänga sig i sängen direkt. Vaknade typ 15.00 idag, hade velat sova längre. Men kan inte sova hela dagen ju. Nu ska jag snart ta en dusch. För ikväll blire ut med några polare. Filip är ju tillbaka i Sverige efter att varit utomlands rätt så länge. FUSK. Så honom ska några träffa så det blir super duper !
.
Märkte att det blev lite mkt text hehehe. Menmen iallafall tid hos frisören bokad nu. Imorgon 13:30 ! Vi får se vad resultatet blir. Hoppas det blir bra bara. Men det blire nog :) Aja men nu ska jag hoppa in i duschen. puss!♥
old pic.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback