- This is what I made of.

Tjenare!
Kollar just nu på Wild Child som går på 3:an. Klickade just hem filmen Prom också, blir nog att se den innan man lägger sig. Sitter just nu med olja i håret och ska om en stund tvätta ur det. Hände direkt inget speciellt i skolan idag heller, rullade på som vanligt. Fast vi hade typ information inför val till 2:an, vet redan att jag kommer välja inriktningen Beetende. Men man ska göra individuella val också , där vet jag dock inte vad jag ska ta än :S Men iallafall drog in till stan med Kelly en stund efter skolan innan vi drog oss hemåt. Imorrn blire ju skolan och ska försöka dra mig iväg till F&S för ett träningspass också. Menmen vi hörs ! hoppas ni hade en bra tisdag haha. ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback