A dream is a wish your heart makes.

Tjena,Tjena.
Tog en sväng ner till Stan imorse med Erika, drog in på solariumet solade en 20 minutare, härligt. Drog och käkade mat på BK, aldrig fel det inte. Hittade ett par träningsskor jag ville ha på stadium men självklart fanns dom inte kvar i min storlek buhu... Iallafall drog mig hemåt, testade köra lite BattleField 3, dock sög jag så jag struntade i det. Försöker fortfarande läsa ut min bok, 100 sidor kvar o det ska vara klart idag... ååå fml. Men blev trött när jag läste råka sova 1 eller 2 timmar ahhaha. Och nu blire snart tillbaka till läsningen.
.
Skola imorgon, taggad? Neejj... fyfan.. Tillbaka till plugget. Aja det blir väl braaa. Men jag kommer inte somna i tid ikväll och imorgon kommer jag inte vilja gå upp, bra där hehehe! :D Men ska kolla ett avsnitt av Paradise Hotel nu innan jag börjar att försöka läsa ut min bok :) Ha det bra så länge, kommer ngt inlägg senare. ♥♥
Dåligt med nya bilder nu oxå jag vet, ska försöka att bättra mig. En blogg suger ju om den inte har bilder heheh enligt mig då :)
.
haha jaha ja. Här var man utklädd till clown en gång i tiden hehehehe!

Kommentarer
Jennica - mamma till Melwin

hihi, söt :)



Blogg: http://jennica.spotlife.se
2012-01-11 @ 12:07:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback