in school.

Sitter just nu i skolan, har har rast 10 min från spanskan. Så vi börjar ju snart igen, buuhu... Idag blir det lång dag i skolan 8:30-16:40, fyyfan.... Blir iväg o träna direkt efter skolan då, lika bra när man ändå slutar så sent. Det här är iallafall den längsta dagen vi har i skolan. Efter spanskan ska vi ha Svenska får se vad vi ska göra då, ska väl säkert skriva ngn uppsatts igen.
.
Jag var verkligen as nära på att missa bussen imorse, så jag fick verkligen springa. Haha jag hatar att springa till bussen, fyfan-.- dör ju lite om den skulle åka ifrån mig. Men den här gången klarade jag mig ! :) Annars hade jag väl antagligen kommit försent... Känns som om man skoldators batteri inte kommer hålla hela dagen i skolan, så jag får väl stänga av den nu. puss! ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback