Några saker jag stör mig på.

Tog idén från Malins blogg, läs hennes blogg här vettja:)
.
  • Folk som äter mat med öppen mun. Stäng käften för helvete, det ser & låter asvidrigt.
  • Personer som säger "är där om 2 minuter", och då menar dom 22 minuter-.-
  • P-smilisarna :p, såå grymt irriterande, gud vad jag hatar dom....
  • När ngn säger att den är tjock när den egentligen är gör smal.
  • När mobilen går sönder o man lämnar in den, så får man en gammal lånemobil från 1980-talet typ, whaat skojaru eller?....
  • Folk som inte kan hålla hemligheter, säger att man kan lita på dom o nästa dag springer de till sin andra kompis o berättar allt man sakt.
  • Att vårat nya schema börjar nästa veckan i skolan, det suuuger-,-
  • Killar som utnyttjar o leker med tjejers känslor eller bara för att få ett ligg, väldigt moget hörni.
  • Pensionärer som är sura för ingen anledning.
  • Att min Iphone´s display fortfarande inte är fixad, inga pengar :(

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback